RECENZIE

Barbora & Ján

29.6.2019

"Mali sme svadbu pred týždňom s DJom Markom a bolo to to najlepšie rozhodnutie, ktoré sme mohli urobiť. Vopred sme si dohodli pesničky, ktoré sa v žiadnom prípade nebudú hrať, (pretože ich nenávidíme). A zároveň sme mu vybrali vybrané pesničky na Spotify, ktoré by sme chceli na svadbe zahrať. Boli veľmi špecifické a vopred sme si dohodli aj prvý tanec a iné. Vždy prispôsobil hudbu osadenstvu parketu, ohlasoval dôležité veci (plnil kvázi úlohu starejšieho), vždy keď len zbadal, že sa naňho pozeráme, že by sme niečo potrebovali, hneď ochotne prišiel a aj sám navrhol, kedy budeme hrať hry a podobne. V deň svadby si sám nachystal po predchádzajúcej dohode všetku potrebnú aparatúru a komunikoval s hotelom, čiže absolútne nič sme už v deň svadby s ním nepotrebovali riešiť. V pokročilejších hodinách, keď sme zostali hladvne mladí, sa premenila svadba na párty, kde hral aj na želanie a ukázal aj svoje DJske umenie. Ak budeme organizovať nejakú inú akciu (oslavu, párty, prípadne ďalšia svadba), jednožnačne ho budeme každemú odporúčať a sa mi ho určite kontaktujeme znova. Ďakujeme Marko ešte raz."

Ahooj, chcem sa ti podakovať za tvoju úžasnú prácu, bolo to neuveritel'né. Všetci chválili, ako si to všetko prijemne odmoderoval chceme sa ti a takisto sme sa všetci výborne zabávali. Takže ešte raz, dakujeme za krásny večer a určite Ťa budem odporúčať dalej. Natalia & Michal 5.10.2019

Natalia & Michal

5.10.2019

Andrea & Martin

12.5.2018

Sme nesmierne radi, že si bol súčasťou našej svadby a vytvoril si nám úžasnú atmosféru, na tú najlepšiu zábavu ! Si velmi šikovný a profesionálny mladý človek, ktorý dokázal zabaviť a roztancovať všetky vekové kategórie od malých detičiek až po ľudí v najlepšom veku ! Myslím, že najväčšou pochvalou/uznaním by pre teba mohlo byť to, že u nás na svadbe bolo pár l'udí, ktorí DJov veľmi neuznávajú, ale po našej svadbe zmenili názor, pýtali sa ako sa voláš a z kadial' si. Ešte raz Ti ĎAKUJEME ZA VŠETKO!!

My sme mali svadbu pred 3 tyzdnami a mali sme prave DJ MARKA vzhladom na nasu dohodu hral tak a to na čom sme sa dohodli a bol ustretovy aj pre hosti . To by zvladlo mozno viac Dj-jov ale to ako dokazal spravit nas tanec okuzlujucim to by asi nedokazal nikto . My sme boli nadmieru spokojny , nikto mu nic nemusel kazat a kedel kedy bolo čo treba pustit (efekty - dym , bublinky ) Na svadbu jednoznačne odporučam . A nie len koli hudbe ktoru hral ale že som sa mohla nanho na 100% spolahnut o vsetko sa postaral , aby bolo na cas pripravene a aj perfektne osvetlenie ktore spravilo svadobnu miestnost nadhernou.

Kristina & Peter

18.5.2019

Mali sme svadbu pred mesiacom a s DJom Markom sme boli veľmi spokojný. Na všetkom čo sme sa dohodli tak to bolo. Hral pokiaľ sa ľudia bavili. Všímal si na čo sa svadobčania najviac bavia a podľa toho aj púšťal hudbu. Nebol problém aj odmoderovať aj hry a dianie na svadbe. Vôbec neľutujem, že sme si tohto MLADÉHO DJa najali na našu svadbu. Keby som mala ešte jednu tak by som určite oslovila jeho. ĎAKUJEME

Lukáš & Lenka

11.5.2019

DJ Marko bol fakt výýýýborný, mali sme ho teraz v septembri. Veľa hostí nám ho chválilo a my sme boli tiež veľmi spokojní. Dopredu sme dohodli všetko, čo sme potrebovali, hral veľmi dobre, aj naše, aj na želanie, kolá mali hlavu a pätu, vedel všetko pekne prepojiť, sledoval publikum, ako reaguje na to, čo hrá, a tomu prispôsoboval výber pesničiek. Veľmi pohotový a pohodový emoticon Nemali sme starejšieho a on nám odmoderoval úvod a ďalšie aktivitky, čo bolo super, lebo na seba nestrhával všetku pozornosť, ale veľmi príjemne podčiarkoval nás mladomanželov a celú udalosť. Pôsobil ako úplne prirodzená súčasť. Hral, kým sme vládali tancovať, a my sme maximálne vďační, že vďaka nemu sa zabávali všetky ročníky a vytvoril super atmosféru. Určite odporúčam, ani na chvíľu sme neľutovali

Dominika & Jozef

21.9.2019