top of page

RECENZIE

Petra & Jaro

IMG_5510.JPG

Klaudia & Tomáš

Ahoj Marko. Chceme sa ti po miliontýkrát poďakovať za úžasnú zábavu, príjemnú atmosféru, profesionálny prístup. Sme nadmieru spokojní, všetko bolo perfektné…

Z každej strany chvála na DJa a zisťovačky, kto si odkiaľ si. Majú na teba zálusk. Dúfame, že si sa aspoň z 10% cítil medzi nami tak ako my v tvojej spoločnosti. Veľká vďaka ti. A kto si myslí, že Dj a starejší v jednom je hlúposť, tak verte že nie. Len si musíte nájsť správneho človeka a u nás to bol jednoznačne Mário Marko, pretože zvládol všetko podľa našich predstáv. Ďakujeme

PEta Jaro .jpeg

Petra & Jaro

Majko, náš DJ Marko. V prvom rade..ešte raz jedna veľká vďaka, klobúk dole pred tebou. Keď som si ťa na strednej vybrala ako DJ na mojej svadbe nepochybovala som o TOP kvalite, ale včerajšia párty predšila všetky moje očakávania. Plný parket, bolavé nohy a chvála z každej strany na teba hovoria za všetko. Posunula som kontakt na teba minimálne trom nevestám "čakateľkám" ktoré tam včera boli, lebo ťa chcú na ich svadbe. Si profesionál v tom čo robiš a ak niekedy budeme orzanizovat nejaky žúr, ty si pre nás jednoznačná voľba. 👌☺️

Romana Robo 2 .jpeg

Romana & Robo

Marko ešte raz a zároveň posledný krát. Cely život som túžila po svadbe, ktorá bude dokonalá.. Kde bude dokonalý dj, starejši, fotograf a kopec dalších ľudí. Je necelý týždeň po svadbe a všade, kde prídeme sú brutálne ohlasy na teba... Taký mladý a ako to dal na pána! Vobec nelutujem, že sme nemali starejšieho a že si robil jeho robotu..ty máš dar od Boha tu tvoju papulu 😅 pretože si všetko odmoderoval, zabával ľudí, hral do rána bieleho všetko čo kto chcel..keby si mám vybrať znova vyberieme si zase teba! Naša svadba bola tak dokonalá aj pretože si všetko napriek 25 ľuďom a hlavne vďaka tebe pretože si sa po celý deň a noc staral o nás všetkých navždy v našich ❤️ táto spomienka zostane a je mi lúto, že to tak rýchlo ubehlo a tento náš najdôležitejší deň v živote je za nami takže o dva roky na robinovej 30tke 👌klobúk dole pred tebou a venuj sa tomu, čo vieš robiť na 1 s 50timi nie hviezdičkami, ale s hviediskami A si top!!! ...

Daniela & Peter

Ahoj, pozerali sme video od Kaja a musím ti napísať, kým nezabudnem. Až na tom videu som si všimla kopu detailov čo sme s Peťom priamo na svadbe, až tak nestíhali vnímať. Určite veľká vďaka za tvoje hovorené slovo, bez toho by to bolo také o ničom, vďaka za požičanie podbradnikov, parádne na videu vyzerali, za tie bublinky, ktoré urobili perfektnú atmošku, len s bublifukmi by sa nestíhalo, daľej ten neskutočný popolnočný tanec, s tou hmlou a prekvapením (ohňostroj) to bolo rozprávkovo čarovné a na fotkách a videu to vyzeralo neskutočne za to som sa chcela veľmi poďakovať, dalo to tomu taký šmrnc. Tie hry čo si dal boli špica, pobavili sme sa.

Určite by som každému odporúčala plazivý dym a to moderovanie čo si nám tiež ponúkol, nevtieravé a vtipné komenty zapracovane do svadby podľa toho, ako sa hostia bavia a nie podľa toho koľko je hodín (aj take sme zažili, že pán zrušil zábavu lebo o pol 9musí byť kvíz) a tiež za super spoluprácu s Kajom a fotografom, dobre ste sa naladili na jednu vlnu. Takže ďakujeme ešte raz, fandíme ti a držíme ti palce v dalšej kariére, či už čisto Djskej alebo svadobnej.

Michaela Peter .jpeg

Michaela & Peter

Ahoj Marko, chceme sa ti úprimne poďakovať za dotvorenie nášho najkrajšieho dňa. Vďaka tebe, sme zažili neopísateľný zážitok. Nadšenie hosti, dych berúce vizuálne zážitky, výborna muzika a profesionálny prístup moderátora vytvorili obraz, na ktorý nikdy nezabudneme. Stal si sa pevnou súčasťou nášho dňa, na ktorý nikdy a nikto nezabudne. P.S. dakujeme, ze ste sa k nam pridali k tancu. Samozrejme pozdravujeme parťáka.

RECENZIE

Lívia & Dušan

Dj Marko..mali sme ho na svadbe, je to veru veľký pánko. Boli sme s ním nadmieru spokojní, aj hostia ho chválili, starí či mladí, všetci ho tam mali radi. Už na úvod Nás pohostil chlebom s medom a soľou, s príjemným príhovorom, nechýbal ani rozbitý tanier a metla k tomu, aby sa s ňou muži naučili robiť okolo domu. S ľahkosťou a humorom zvládol odmoderovať celú svadbu, od novomanželského tanca, krájania torty, skvelého výberu hudby, pre mladých aj starých, od rómskej hudby až po techno. a to ešte zďaleka "nebylo všechno". Nachystal pre hostí veľmi zábavný program od začiatku až do rána, rôzne hry, spevy, tance či rosa , ak chcete mať program vydarený, určite si zavolajte tohto svadobneho Bossa.

101824338_1707331522762807_1231772822079

Barbora & Ján

"Mali sme svadbu pred týždňom s DJom Markom a bolo to to najlepšie rozhodnutie, ktoré sme mohli urobiť. Vopred sme si dohodli pesničky, ktoré sa v žiadnom prípade nebudú hrať, (pretože ich nenávidíme). A zároveň sme mu vybrali vybrané pesničky na Spotify, ktoré by sme chceli na svadbe zahrať. Boli veľmi špecifické a vopred sme si dohodli aj prvý tanec a iné. Vždy prispôsobil hudbu osadenstvu parketu, ohlasoval dôležité veci (plnil kvázi úlohu starejšieho), vždy keď len zbadal, že sa naňho pozeráme, že by sme niečo potrebovali, hneď ochotne prišiel a aj sám navrhol, kedy budeme hrať hry a podobne. V deň svadby si sám nachystal po predchádzajúcej dohode všetku potrebnú aparatúru a komunikoval s hotelom, čiže absolútne nič sme už v deň svadby s ním nepotrebovali riešiť. V pokročilejších hodinách, keď sme zostali hladvne mladí, sa premenila svadba na párty, kde hral aj na želanie a ukázal aj svoje DJske umenie. Ak budeme organizovať nejakú inú akciu (oslavu, párty, prípadne ďalšia svadba), jednožnačne ho budeme každemú odporúčať a sa mi ho určite kontaktujeme znova. Ďakujeme Marko ešte raz."

Ahooj, chcem sa ti podakovať za tvoju úžasnú prácu, bolo to neuveritel'né. Všetci chválili, ako si to všetko prijemne odmoderoval chceme sa ti a takisto sme sa všetci výborne zabávali. Takže ešte raz, dakujeme za krásny večer a určite Ťa budem odporúčať dalej. Natalia & Michal 5.10.2019

102412088_2594884590772766_7788324537279

Natalia & Michal

101831269_247684963180825_59022630760019

Andrea & Martin

Sme nesmierne radi, že si bol súčasťou našej svadby a vytvoril si nám úžasnú atmosféru, na tú najlepšiu zábavu ! Si velmi šikovný a profesionálny mladý človek, ktorý dokázal zabaviť a roztancovať všetky vekové kategórie od malých detičiek až po ľudí v najlepšom veku ! Myslím, že najväčšou pochvalou/uznaním by pre teba mohlo byť to, že u nás na svadbe bolo pár l'udí, ktorí DJov veľmi neuznávajú, ale po našej svadbe zmenili názor, pýtali sa ako sa voláš a z kadial' si. Ešte raz Ti ĎAKUJEME ZA VŠETKO!!

My sme mali svadbu pred 3 tyzdnami a mali sme prave DJ MARKA vzhladom na nasu dohodu hral tak a to na čom sme sa dohodli a bol ustretovy aj pre hosti . To by zvladlo mozno viac Dj-jov ale to ako dokazal spravit nas tanec okuzlujucim to by asi nedokazal nikto . My sme boli nadmieru spokojny , nikto mu nic nemusel kazat a kedel kedy bolo čo treba pustit (efekty - dym , bublinky ) Na svadbu jednoznačne odporučam . A nie len koli hudbe ktoru hral ale že som sa mohla nanho na 100% spolahnut o vsetko sa postaral , aby bolo na cas pripravene a aj perfektne osvetlenie ktore spravilo svadobnu miestnost nadhernou.

101840759_2973962426020916_7621202777061

Kristina & Peter

Mali sme svadbu pred mesiacom a s DJom Markom sme boli veľmi spokojný. Na všetkom čo sme sa dohodli tak to bolo. Hral pokiaľ sa ľudia bavili. Všímal si na čo sa svadobčania najviac bavia a podľa toho aj púšťal hudbu. Nebol problém aj odmoderovať aj hry a dianie na svadbe. Vôbec neľutujem, že sme si tohto MLADÉHO DJa najali na našu svadbu. Keby som mala ešte jednu tak by som určite oslovila jeho. ĎAKUJEME

101814551_2974778139258435_3015149904596

Lukáš & Lenka

DJ Marko bol fakt výýýýborný, mali sme ho teraz v septembri. Veľa hostí nám ho chválilo a my sme boli tiež veľmi spokojní. Dopredu sme dohodli všetko, čo sme potrebovali, hral veľmi dobre, aj naše, aj na želanie, kolá mali hlavu a pätu, vedel všetko pekne prepojiť, sledoval publikum, ako reaguje na to, čo hrá, a tomu prispôsoboval výber pesničiek. Veľmi pohotový a pohodový emoticon Nemali sme starejšieho a on nám odmoderoval úvod a ďalšie aktivitky, čo bolo super, lebo na seba nestrhával všetku pozornosť, ale veľmi príjemne podčiarkoval nás mladomanželov a celú udalosť. Pôsobil ako úplne prirodzená súčasť. Hral, kým sme vládali tancovať, a my sme maximálne vďační, že vďaka nemu sa zabávali všetky ročníky a vytvoril super atmosféru. Určite odporúčam, ani na chvíľu sme neľutovali

101871475_738355040244454_64648114886357

Dominika & Jozef

bottom of page